nedeľa 12. apríla 2015

stratené zápisky

našla som zápisník, ktorý som už dlho hľadala
desilo ma, že niekto cudzí ho nájde a nájde teda mňa
dnes večer mi je ťažko a listujem v ňom
popri tom, ako prekladám dokument ministerstva vnútra a reportáž o haváriách lietadiel
taký je život

I. 
a mám mnoho chýb
jednou z nich je, že vždy zabudnem
zatvoriť okná, keď odchádzam z domu
mama sa vždy hnevá
vraj
naivne
asi
podvedome 
verím
dobru v ľuďoch.
je
tam...?

II.
Nevadia mi vlhké vlasy
ani na špičkách mokré plátenky
tenký horizont odhryzol
zo sivej nebeskej planéty
ty hľadíš na bledohnedé hory
vyšľahané duny ponárajú
stony lásky i bolesti
do kostí mi vpustia jed
a smäd po márnosti
povestný šíp má hrot
jedovatý sladkým mokom slasti

III.
I love the feeling when I meet someone new.
It feels so pure and free.
So many things unsaid.

IV.
Rovnou čiarou života
na dlani dočasnosti
si ty
si ty.

V.
Rada sa strácam v lesoch.
listnatých
ihličnatých
zelených aj hnedých
vo všetkých
okrem tých 
vytvorených z ľudí.



1 komentár: